Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@09:34:50 GMT

کاهش ۱۰ درصدی قیمت موبایل در بازار

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۲۸۰

کاهش ۱۰ درصدی قیمت موبایل در بازار

رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان مشهد گفت: ارز حدود ۱۰ درصد کاهش داشته و ما هم در موبایل با کاهش قیمت روبه‌رو شدیم، اگر ارز ۵۰ درصد هم کاهش داشته باشد، ما ۵۰ درصد در قیمت موبایل کاهش داریم.

به گزارش قدس آنلاین، افشین اکبری‌حداد در خصوص وضعیت بازار موبایل در مشهد، اظهار کرد: وضعیت بازار کاملا آرام و بدون هیچ حاشیه‌ای بوده و قیمت‌ها رو به کاهش است زیرا قیمت ارز نیز در حال کاهش یافتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در خصوص احتمال کاهش ۲۰ درصدی قیمت موبایل در بازار، گفت: از کجا این ۲۰ درصد باید کاهش پیدا کند، اگر نرخ ارز پایین بیاید، به تناسب آن در موبایل کاهش قیمت داریم اما به دلیل اینکه سایت مسافری ریجستری بسته شد، احتمال داشت گوشی گران‌تر شود زیرا با عوارض قانونی وارد می‌شود اما خوشبختانه ارز حدود ۱۰ درصد کاهش یافت و به همان نسبت نیز موبایل کاهش قیمت پیدا کرد. اکبری حداد افزود: قرار بود که واردات انجام شود که در این صورت ۲۰ درصد گران‌تر می‌شد، به این دلیل که از طریق مسافری ۲۰ درصد ارزان‌تر، بدون خدمات پس از فروش و به صورت قاچاق وارد می‌شد، اکنون موضوع قاچاق حل شده، شرکت‌ها موبایل را وارد می‌کنند و عوارض بیشتری نسبت به مسافران می‌دهند که باید ۲۰ درصد گران‌تر می‌شد اما خوشبختانه به دلیل کاهش قیمت ارز این اتفاق نیفتاد. رئیس اتحادیه موبایل‌فروشان مشهد بیان کرد: ارز حدود ۱۰ درصد کاهش داشته و ما هم در موبایل با کاهش قیمت روبه‌رو شدیم، اگر ارز ۵۰ درصد هم کاهش داشته باشد، ما ۵۰ درصد در قیمت موبایل کاهش خواهیم داشت، اکنون خرید و فروش در بازار انجام می‌شود و مشکل خاصی وجود ندارد. وی خاطرنشان کرد: هنوز تعمیرات موبایل به جای خرید آن وجود دارد زیرا قیمت‌ها به حد مطلوبی کاهش نیافته تا افراد بتوانند تهیه کنند، هنوز این قضیه وجود دارد، این ماه گوشی‌هایی به صورت تجاری و با خدمات پس از فروش وارد بازار می‌شوند که از ماه آینده تاثیر خود را در بازار می‌گذارد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش قیمت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳