Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده بازداشت یک مدیر وزارت نفت توضیح داد.

به گزارش مشرق، علی القاصی مهر، دادستان تهران در حاشیه تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان های امام راحل در اولین روز هفته قوه قضاییه و در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل یک زندانی در زندان مرکزی تهران اظهار کرد: پرونده در حال بررسی است و رییس قوه قضاییه هم دستور داده به طور ویژه بررسی شود و احیاناً اگر قصوری بود با فرد متخلف برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید جزئیات تازه از تخلف ٢٥ میلیون یورویی در یک شرکت نفتی فیلم / جزئیات دستگیری یکی از مدیران وزارت نفت


وی تصریح کرد: پرونده افرادی که مرتکب قتل شدند با فوریت تکمیل و با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و در حال رسیدگی است و در آینده نزدیک حکم صادر می شود.

دادستان تهران در ادامه و در خصوص بازداشت یکی از مدیران وزارت نفت گفت: پرونده فعلاً در دادسرای جرایم پولی و بانکی در حال رسیدگی و تحقیقات در حال انجام است و اقدامات خوب صورت گرفته و وجوهی که مدنظر بوده در حساب ها مسدود شده و مرتکبین نیز دستگیر شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال دادستان تهران دادگاه مفاسد اقتصادی مدیر مالی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 رضا پورحسین از مدیران سابق تلویزیون در گفت‌وگو با اکبر نبوی از تغییرات عجیب مدیران در دوره مدیریت عزت الله ضرغامی گفت که به تبدیل صداوسیما به وضعیت کنونی منجر شد. پورحسین گفت: «در تاریخ تلویزیون باسوادترین مدیر، آقای سید محسن مهاجرانی [معاون سیما] بود. او در حالی که در اوج کار بود، در سن ۵۰ سالگی از تلویزیون به دلیل سن بالا رفت!» اظهارات پورحسین را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار