Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر محمدخانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در مقطع زمانی فعلی یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت این تیم است. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: برانکو در چهار سال گذشته بهترین عملکرد ممکن را در پرسپولیس داشت و باشگاه باید از چند ماه پیش محکم کار می‌کرد تا این مربی را در پرسپولیس نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند برانکو گفته است که از چند ماه پیش تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته بود، ولی به‌هرحال مسئولان پرسپولیس می‌توانستند اقداماتی انجام دهند که از چند ماه قبل نظر این مربی را تغییر بدهند تا برانکو در پرسپولیس بماند.

وی در واکنش به نگرانی هواداران پرسپولیس بابت جدایی برانکو از این تیم تأکید کرد: آنها حق دارند ناراحت و نگران باشند، ولی این موضوع چیزی را تغییر نمی‌دهد. الان دیگر برانکو رفته و مهم این است که باشگاه در این شرایط حساس خیلی زود تصمیم بگیرد و سرمربی جدید را انتخاب کند. قرار نیست ما بابت جدایی این مربی ماتم بگیریم، چون ناراحتی و نگرانی چیزی را عوض نمی‌کند. الان مهم این است که باشگاه هر چه زودتر سرمربی را انتخاب کند.

محمدخانی در پاسخ به این پرسش که بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس کدام مربی است، تصریح کرد: این موضوع به مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. اگر باشگاه می‌خواهد مربی خارجی بیاورد باید با وسواس و دقت تصمیم بگیرند. الان زمان زیادی در اختیار پرسپولیس نیست و مربی خارجی هم نیاز به زمان دارد تا با شرایط پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شود. به نظر من در این شرایط یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است. یحیی در این چند سال توانایی خود را اثبات کرده و کارنامه روشنی هم داشته است.

قطبی: صحبتی با من برای حضور در پرسپولیس نشده است/ می‌خواستم خلیلی را به فولاد بیاورمحمیداوی: سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس را تکذیب می‌کنم/ او دو سال دیگر در پدیده می‌ماند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!