Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛فرمانده نیروهای هوایی آمریکا گفت که تاکنون هیچ برنامه‌ای مبنی بر تخلیه نیروهای این کشور از پایگاه «بلد» اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گلف نیوز، ارتش آمریکا گزارش‌ها مبنی بر تخلیه پیمانکاران از پایگاه شکاری بلد را رد کرد.

کلنل «کوین والکر»، فرمانده نیروهای هوایی آمریکا، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تاکنون هیچ برنامه‌ای مبنی بر تخلیه پرسنل از پایگاه بلد اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اگر تهدیدها علیه مردم‌مان افزایش یابد، نیروی هوایی آمریکا اقدامات لازم برای حراست از آنان را پی خواهد گرفت.»

پیشتر منابع آگاه عراقی گزارش کرده بودند که نیروهای آمریکایی خود را برای تخلیه صدها نفر از کارکنان شرکت‌های لاکهید مارتین و سالی‌پورت گلوبال در پایگاه نظامی بلد عراق آماده می‌کنند.

یک سخنگوی شرکت لاکهید در خاورمیانه گفت: «در حال حاضر بنا نداریم پرسنل‌مان را در پایگاه هوایی بلد تخلیه کنیم.»

وی درباره این‌که آیا برنامه‌ای در این رابطه در دستور کار قرار دارد یا نه اظهارنظری نکرد.
برچسب ها: ارتش آمریکا ، پایگاه بلد

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارتش آمریکا پایگاه بلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه جزئیات جدیدی از پیشنهاد مصر در خصوص آتش‌بس در نوار غزه فاش کردند.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش کانال عبری زبان «کان»، پیشنهاد مصر روی میز به صراحت بیان می‌کند که هیچ بازرس اسرائیلی در کریدوری که شمال و جنوب نوار غزه را جدا می‌کند، وجود نخواهد داشت.

بر اساس این پیشنهاد، تفتیش ساکنانی که به شمال خواهند بازگشت توسط نیروهای مصری و نیروهای دیگر انجام خواهد شد و اسرائیل آنها را با ابزارهای دیگر ردیابی خواهد کرد.

این کانال اشاره کرد رژیم صهیونیستی با خروج نیروهای خود از کریدور نتزاریم به عنوان بخشی از آنچه آن را انعطاف پذیری بیشتر در مذاکرات خواند، موافقت کرد.

این کانال گزارش داد حماس خواستار شفاف سازی و تضمین در خصوص اجرای خواسته‌های اساسی خود مانند آتش‌بس دائمی و عقب‌نشینی از غزه است.

در رابطه با تهاجم به رفح، سازمان پخش «کان» خبر داد که «اسرائیل» پس از گفت‌وگوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر صهیونیست‌ها تاکید می‌کند که هنوز وتوی آمریکا برای ورود به رفح وجود دارد.

سازمان پخش «کان» تاکید کرد که یک هیئت اسرائیلی در سطح حرفه‌ای که شامل رهبران شین بت و موساد نمی‌شود، روز سه شنبه یا چهارشنبه به عنوان بخشی از مذاکرات برای معامله مبادله اسیران پس از پیشنهاد مصر، به قاهره می‌رود.

این کانال اشاره کرد که هیئت اطلاعاتی مصر که در روزهای گذشته در اسرائیل بود به قاهره بازگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد