Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) و میز خدمت الکترونیکی در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، اولین باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در حاشیه هشتمین کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه استان قم که به میزبانی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، با هدف نقش‌آفرینی در توسعه صنعت استان رونمایی شد و این دانشگاه در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به باشگاه دانشگاه‌های الکترونیکی بدون کاغذ پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه با ایجاد فضای کار اشتراکی، آموزش، مشاوره و منتورینگ، سرمایه‌گذاری اولیه، ارائه خدمات مدیریتی، حقوقی، مالی و اعتباری رشد و ارتقای واحدهای فناور را به ارمغان می‌آورد.

دکتر جلال رضایی نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم در این مراسم ضمن معرفی دانشگاه صنعتی قم به توانمندی‌های این دانشگاه اشاره کرد.

وی انتخاب دانشگاه صنعتی قم به‌عنوان دبیرخانه‌های نانو و کارگروه استانی ارتباط با صنعت در استان را نشانگر وظیفه خطیر این دانشگاه در رشد صنعت استان دانست و افزود: طرح و اجرای طرح همیار صنعت، برای اولین بار در کشور با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید، احداث اولین مرکز نوآوری در منطقه ۴ آموزش عالی ازجمله توانمندی‌های شاخص دانشگاه صنعتی قم است.

دکتر رضایی‌نور ارتباط صنعت و دانشگاه را در رونق تولید به‌ویژه در زمان تحریم‌ها بسیار مهم قلمداد کرد و شناسایی مشکلات صنایع استان، ایجاد سامانه ارتباط صنعت و دانشگاه (کافه صنعت) جهت ارتباط مستقیم و بی‌واسطه صنعتگران با اساتید دانشگاه را ازجمله اقدامات خاص دانشگاه جهت ارتباط صنعت و دانشگاه دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی قم استارتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود