Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:07:40 GMT

تصادف مرگبار پراید در جاده دماوند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۰۶۶۷

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه تصادف اظهار کرد: ساعت ١١ و ٢دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده دماوند قبل از خیابان اتحاد به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر خارج شده و پس از انحراف در حاشیه مسیر با بتن‌ها و موانع برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افرود: این خودرو تا حدی متلاشی شده بود و راننده آن که مردی حدودا ٣۵ ساله و تنها سرنشین این خودرو بود، در خودرو گرفتار شده بود بنابراین آتش نشانان همزمان با انجام ایمن‌سازی های لازم به وسیله تجهیزات لازم این فرد را از خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از بررسی وضعیت جسمانی راننده خودرو متوجه شدند که وی به علت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی در پایان گفت: محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد و نیروها تا دقایق دیگر محل را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید (فیلم) سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم) بهترین و عجیب ترین پارکی که در عمرتان دیده اید (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی