Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا شکرخدایی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: طبق آمار اعلام شده در سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ در خردادماه تعداد ۴ هزار و ۶۴۵ حادثه در جعبه برق مشترکان اهوازی رخ داده است.

وی بیان داشت: پیرو اعلام سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استانداری خوزستان در روز‌های آینده با آغاز فصل تابستان شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرخدایی تصریح کرد: به منظور حفظ و استمرار خدمات رسانی توسط صنعت برق در استان و کلانشهر اهواز تقاضا داریم به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف برق و گرما (۱۳و ۱۷) و غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ لوازم غیر ضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی و نظایر آن را به هیچ عنوان وارد مدار نکنند تا بار شبکه کنترل شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز افزود: گاهی در مجتمع‌های ساختمانی می‌شود که به دلیل عایت نکردن یک یا دو مشترک پر مصرف، زمینه آتش سوزی و انتشار آن به کلیه کنتور‌های برق در جعبه برق آپارتمان ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان چهارشنبه، ۵ تیر ۹۸ به دلیل پیش بینی افزایش دما تعطیل هستند. زمان اتمام کار کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان (غیر از مراکز امدادی، درمانی، مراکز خدمات رسان عمومی، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی و آتش نشانی) در روز سه شنبه چهارم خرداد ۹۸ نیز ساعت ۱۲ اعلام می‌شود.

انتهای پیام/گ

وقوع آتش سوزی در جعبه برق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد