Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@07:30:16 GMT

بازگشت رییس کمیته مسابقات به صحنه فوتبال

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۶۷۷

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات که با حکم کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شده بود بار دیگر به صحنه فوتبال برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، او شب گذشته در شهر خرمشهر حاضر شد و از استادیوم نفت و گاز اروندان بازدید کرد. استادیومی که محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم کارون اروند خرمشهر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است و البته در گذشته محل برگزاری دیدار پایانی جام حذفی هم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پی حواشی ای که در بازی پرسپولیس – داماش در فینال جام حذفی رخ داد کمیته اخلاق با صدور رایی سعید فتاحی را تا اطلاع ثانوی از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. سعید فتاحی تنها کسی بود که در جلسه کمیته اخلاق حاضر شد و دفاعیات خود را ارایه داد. اما رییس سازمان لیگ برتر، طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس هیات فوتبال استان خوزستان و مدیر عامل باشگاه داماش در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا نکردند.

 

قرار بود رای کمیته اخلاق در مورد این پرونده هفته جاری اعلام شد اما این اتفاق رخ نداد. حضور سعید فتاحی در خرمشهر نشان می دهد مشکل او برای ادامه حضور در فوتبال حل شده است و او هم چنان به عنوان رییس کمیته مسابقات به کار خود ادامه خواهد داد.

 

سعید فتاحی سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سعید فتاحی سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت