Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل نقل و انتقالات فوتبال موعد فعالیت چشمگیر ایجنت‌های رسمی و همچنین دلال‌های غیر رسمی است و در این میان اتفاقات قابل تأملی رخ می‌دهد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم یکی از پدیده‌های جدید رایج در فصل نقل و انتقالات تمرکز ایجنت یا دلال روی یک باشگاه خاص است به طوری که با این سبک کاری برخی از واسطه‌ها تلاش می‌کنند با آوردن چند بازیکن همزمان به یک باشگاه مسیر ورودی و خروجی آن باشگاه را به شکل انحصاری در اختیار خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق البته تبعات سنگینی در آینده نزدیک برای باشگاه‌ها دارد اما متاسفانه برخی از مدیران بی‌تجربه فعال در باشگاه‌های بعضا دولتی بدون توجه به این مسئله اختیارات نقل و انتقالات باشگاه خود را به صورت انحصاری به یک ایجنت رسمی یا دلال غیر رسمی واگذار می‌کنند. همچنین در برخی موارد مشاهده شده که سرمربیان باشگاه‌ها نیز با فرد واسطه هماهنگ هستند و بر همین اساس تنها انتخاب و جذب بازیکن از سوی همان فرد خاص صورت می‌گیرد.

در فصل جاری نیز چنین اتفاقی برای برخی از باشگاه‌های لیگ برتری تکرار شده و بعضی از مدیربرنامه‌ها مسیر ورود و خروج و جذب بازیکن را به شکل انحصاری در یک باشگاه به کنترل خود در آورده‌اند. در بعضی از این موارد جذب یک بازیکن مشروط به جذب نفرات دیگری شده و در واقع واسطه مورد نظر به شکل هماهنگ چند بازیکن را در یک بسته پیشنهادی به باشگاه معرفی کرده و البته موفق به امضای قراردادهای مورد نظر خود نیز شده است.

با توجه به استفاده باشگاه‌های دولتی از منابع عمومی به نظر می‌رسد لازم است در شرایط  ویژه اقتصادی کشور نهادهای نظارتی دقت بیشتری در اینگونه فعالیت‌ها و بعضا موارد مشکوک فصل نقل و انتقالات داشته باشند.

آغاز فصل نقل‌وانتقالات فوتبال از 16 خرداد
 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیئت مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور ربانی‌مهر معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان، شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این نشست گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی کمک کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: بازار مرغ همدان در وضعیت ثبات قیمت است و قیمت مرغ در همدان ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل است و بیش از مصرف، مرغ تولید می‌شود و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توزیع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

کد خبر 6098417

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان