Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :در آئین افتتاحیه برنامه های فرهنگی و هنری موزه هفت چنار، کارگاه ساخت ساز به بهره برداری رسید.

به گزارش امتداد ، همزمان با روز جهانی موسیقی در آئین افتتاحیه برنامه های فرهنگی و هنری موزه هفت چنار، “کارگاه ساخت ساز” با حضور محمدجواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسین بحیرائی شهردار منطقه ۱۰، مدیر خانه موسیقی و جمعی از مفاخر و اساتید موسیقی در موزه هفت چنار راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این مراسم محمد جواد حق شناس ضمن قدردانی از حمایت شهردار منطقه ۱۰ از هنر و فرهنگ فاخر ایران برگزاری برنامه های این چنین را فرصتی برای ارتقا و توسعه هنر و فرهنگ در این منطقه برشمرد.

در ادامه شهردار منطقه با اشاره به نقش برجسته و غیرقابل انکار هنر در ارتقای فرهنگی جامعه، افزود: در تلاشیم با مشارکت و حضور هنرمندان در عرصه های مختلف در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، توسعه محتوایی موزه هفت چنار و کاهش آسیب های اجتماعی بیش از پیش گام برداریم.

گفتنی است در ادامه این مراسم از پیشکسوتان عرصه موسیقی و متولدین فصل تابستان تجلیل به عمل آمد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی صبح چهارشنبه در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگیهنری مساجد استان اردبیل با اشاره به نقش آفرین فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: آمادگی کامل برای حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد در شهرستان مشگین شهر وجود دارد تا شاهد جریان سازی فرهنگی در سطح این شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است و اعضای این کانون ها توانسته اند در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

فرماندار مشگین شهر گفت: قطعا کانون ها با اجرای برنامه های مسجدمحور می توانند در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسجد تراز اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی موفق عمل کنند.

در این نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی – هنری مساجد اردبیل نیز اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری شهرستان مشگین شهر ظرفیت های خوبی برای اجرای برنامه های تابستانی دارد.

مصطفی آمون گفت: کانون های فرهنگی هنری شهرستان مشگین شهر ظرفیت های خوبی برای اجرای برنامه های تابستانی دارد و تلاش کردیم تا با تشکیل کارگروه های شهرستانی برنامه های اوقات فراغت بتوانیم فعالیت های اوقات فراغت را به صورت شهرستانی تقویت و برنامه ریزی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: از دیرباز حمایت های فرمانداران در شهرستان ها زمینه تقویت فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شده و در ایام اوقات فراغت نیز نیازمند حمایت های آنها در این زمینه هستیم.

آمون ادامه داد: شهرستان مشگین شهر ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دارد و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مناسب مسجدمحور در ایام اوقات فراغت می تواند بازتاب خوبی از این فعالیت ها در بین گردشگران داشته باشد.

کد خبر 6100220

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • هوش مصنوعی کتی پری و ریانا را بدون دعوت به موزه متروپولیتن نیویورک برد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • هنری که لاکچری شده!
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند