Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم صبح امروز در نشست شورای هماهنگی ‏هفتمین مرحله از طرح محله سلامتی قم، با اشاره به تصویب و اجرای طرح محله سلامت در دوره مدیریت‌های ‏قبلی دفتر اجتماعی استانداری و سازمان فرهنگی شهرداری گفت: طرح محله سلامت با هدف ارائه ‏خدمات اجتماعی دستگاه‌های مختلف در نزدیک‌ترین محل زندگی شهروندان تشکیل شد که هفتمین مرحله ‏از آن در هفته آتی به میزبان ساکنین محله خاکفرج انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این طرح‌ها قرار بود منطقه متأثر از فعالیت‌های دستگاه‌های ‏مختلف شود،عنوان کرد: شهرداری، میزبانی و تدارک این طرح را بر عهده دارد و تاکنون ۶ مرحله از آن ‏برگزار شده که نخستین مرحله در منطقه نیروگاه و در مجتمع نور در دی‌ماه ۹۶ برگزار شد و دومین مرحله نیز ‏در اسفندماه همان سال در مسجد فاطمه الزهرا (س) منطقه پردیسان برگزار شد. ‏

وی ادامه داد: سومین مرحله از طرح محله سلامت در محله نوبهار و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در سال ‏‏۹۷ برگزار شد که چهارمین مرحله از آن به‌صورت همزمان در بوستان شهید هاشمی نیز برگزار شد و ‏خوشبختانه در شهریور سال ۹۷ موفق شدیم با همکاری دستگاه‌های استان و اداره کل امور اجتماعی ‏استانداری قم، پنجمین مرحله از طرح محله سلامت را در منطقه شهرک قائم همزمان با دهه ولایت برگزار ‏کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: ششمین مرحله از این طرح اجتماعی در ‏دی‌ماه ۹۷ و در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده جعفر شهید (ع) برگزار شد که در نخستین مرحله در سال ‏جاری و یا هفتمین مرحله از سلسله مراحل طرح محله سلامت همزمان با هفته مواد مخدر این طرح در ‏محله خاکفرج به اجرا در می‌آید.

وی هدف از برپایی بازارچه و نمایشگاه در مناطق مورد هدف طرح سلامت را متأثر کردن این محلات شهر ‏و توجه به نقش و اهمیت مساجد و محله‌های مختلف پیرامون آن‌ها عنوان کرد و افزود: خدمات مختلفی در ‏طول یک هفته به مردم، متناسب با زمان مغرب و عشا ارائه می‌شود که بخشی از آن شامل کارگاه و ‏آموزش‌هایی متناسب با موضوعات مختلف از سوی دستگاه‌های استان است. ‏

مقیمی با تصریح بر نقش تشکل‌های اجتماعی در این طرح،یادآورشد: دستگاه‌هایی که در این طرح برای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف حاضر می‌شوند، باید ‏برنامه‌ریزی کنند که در مساجد محله خاکفرج بتوانند به‌عنوان اقمار این منطقه، آموزش‌های مرتبط با اعتیاد ‏و طلاق که دغدغه و در دستور کار بوده به‌خوبی ارائه کنند. ‏

گفتنی است در این نشست نمایندگان ادارات کل و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان قم که در این طرح ‏مشارکت دارند نیز به بیان دیدگاه‌ها و برنامه حضور خود در این مرحله از طرح محله سلامت پرداختند. ‏

انتهای پیام/ح

هفتمین مرحله طرح محله سلامت در قم برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم محله سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر