Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:08:04 GMT

خواب بی‌موقع، کودک ۹ ساله را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۸۸۸

خواب بی‌موقع، کودک ۹ ساله را به کام مرگ فرستاد

سرهنگ محمدعلی عظیمی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز ‏در کیلومتر ۷۲ خط جنوبی آزادراه زنجان - تبریز اتفاق افتاد و این پسربچه به علت ضربه وارده به بیرون از خودرو پرتاب شد و در دم فوت کرد.

وی علت وقوع این تصادف رانندگی را خستگی و خواب‌آلودگی راننده کامیون ذکر کرد و افزود: خودروی سواری پژو ۴۰۵ پس از برخورد کامیون از مسیر منحرف و سپس با اتوبوس مسافربری پارک شده در خط اضطرار کنار جاده، تصادف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عظیمی با بیان اینکه این پسربچه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود، تصریح کرد: اتوبوس مسافربری نیز با ۲۵ سرنشین از مبداء کرج به مقصد تبریز در حال تردد بود که در این حادثه رانندگی به سرنشینان این اتوبوس صدمه و آسیبی وارد نشد و راننده کامیون نیز مقصر شناخته شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرگ حادثه مرگ کودک تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

آفتاب‌‌نیوز :

عباس عابد افزود: عصر امروز حادثه غرق‌شدگی در کانال آب در روستای قاسم آباد شهرستان تیران و کرون به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: کودک شش ساله غرق شده در این کانال جان خود را از دست داد و تلاش برای نجات او بی نتیجه ماند.

کانال‌های انتقال آب کشاورزی به دلیل شیب زیاد و جلبک گرفتن آن لغزنده و پر شتاب هستند و افرادی که به هر دلیل وارد کانال شوند، نمی‌توانند نجات پیدا کنند.

سه هزار و ۵۰۰ استخر ذخیره آب کشاورزی در استان اصفهان وجود دارد؛ بر همین اساس دستورالعمل ایمن‌سازی استخر‌ها با نصب حفاظ و تابلو استخر ممنوع به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز