Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نواصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خواست به مسئولیت اجتماعی خود در قبال اهالی این منطقه عمل کنند و سالن‌های ورزشی اختصاصی خود را در اختیار هیأت‌های ورزشی قرار دهند تا فرزندان ساکن در شهرهای آبادان و خرمشهر بتوانند به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در شهرهای آبادان و خرمشهر کمبود سالن ورزشی به شدت احساس می‌شود بیان داشت: نشاط اجتماعی در گرو توجه به ورزش و تأمین زیرساخت‌های ورزشی است که این مقوله کمتر مورد توجه برخی دستگاه‌های اجرایی مستقر در منطقه آزاد اروند قرار گرفته است.

وی در ادامه از اجرای طرح استعداد یابی ورزش بدمینتون در مدارس آبادان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش آبادان در امر استعدادیابی تعامل بسیار خوبی با هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند داشته و در مدت یک ماه و نیم دانش آموزان مستعد در رشته ورزشی بدمینتون شناسایی شدند.

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند همکاری این هیأت ورزشی با مراکز آموزش عالی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مرکز علمی کاربردی منطقه آزاد اروند تاکنون همکاری خوبی با این هیأت داشته است که منجر به انعقاد تفاهمنامه نیز شده و دنبال انعقاد تفاهمنامه با سایر دانشگاه‌ها هستیم.

وی تشکیل تیم لیگ برتر با نام بدمینتون اروند را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به وجود تعداد قابل توجهی از ادارات دارای شرایط مالی خوب، کمک آنها برای تشکیل یک تیم لیگ برتری بدمینتون حداقل هدیه این ادارات به جوانان این منطقه است.

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند با بیان اینکه ۲ شورای مهم در هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند تشکیل شده گفت: شورای تدوین سند جامع راهبردی گردشگری و شورای تدوین سند جامع راهبردی هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند از سوی ورزشکاران این رشته در حال آماده شدن است.

وی در ادامه با بیان اینکه بدمینتون اروند رکورددار برگزاری مسابقات است، گفت: برگزاری دومین دوره مسابقات بدمینتون آزاد بانوان منطقه آزاد اروند، دیدار دوستانه و تمرین مشترک با تیم پتروشیمی رازی، تیم هیأت ماهشهر و تیم شهرداری آبادان و مسابقات پیشکسوتان بدمینتون منطقه آزاد اروند در ۲ بخش آقایان و بانوان، مسابقات سه جانبه بین تیم‌های هیأت آبادان، شهرداری آبادان و تیم انتقال گاز عملیات منطقه یک میانکوه، همچنین مسابقات جام رمضان رده نونهالان از جمله مسابقات برگزاری شده از سوی هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند می‌باشند که با استقبال علاقه مندان روبرو شدند.

۴۰۰ ورزشکار در شهرهای آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند در رشته ورزشی بدمینتون فعالیت دارند.

۷۱۰۰/۶۰۶۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر