Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری هفتمین همایش صائب تبریزی در اصفهان خبر داد.

«اصغر مختاری» در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اعلام این خبر گفت: هفتمین همایش صائب تبریزی با حضور حجت‌الاسلام‌ محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دوشنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۲۰:۴۵ در باغ صائب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری منطقه یک اصفهان، مجمع ادبی استان، انجمن ادبی صائب و موسسه فرهنگی هنری آوای جاوید در برگزاری این مراسم همکاری دارند.

 

وی افزود: در این مراسم که با حضور علاقه‌مندان و اهالی فرهنگ و ادبیات برگزار می‌شود، سخنرانی و شعرخوانی پیرامون شخصیت و زندگی صائب تبریزی همراه با تجلیل از 5 چهره پیشکسوت ادبی استان انجام خواهد شد./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز اردبیل خطبه نماز جمعه نماز جمعه خراسان جنوبی روزنامه ها مجلس صائب تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور عنوان داشت: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان در برنامه ریزی شده است.

کیانی اعلام کرد: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشورهای عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس بیان داشت: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه است.

کد خبر 6087648

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی