Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حشمتی بعد از ظهر دوشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ورامین با ۵۰ نفر از مردم این شهرستان دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد و طی سخنانی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: مهمترین نقطه قوت نیروی انتظامی را ارتباط مؤثر مردم با نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمتی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی امروز از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار هستند افزود: با تلاش نیروی انتظامی مجرمان هیچ نقطه امنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه خود نخواهند داشت.

وی بیان داشت: دستگاه قضا خواستار هم صدایی قوای ۳ گانه در مواجهه با بدحجابی و حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی در برخورد قانونی با این پدیده است و پلیس در مقابله با پدیده بدحجابی به همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های متولی نیاز دارد ولی امروز شاهد این هستیم که در این حوزه هم صدایی لازم وجود ندارد.

معاون قضائی دادستان کل کشور با بیان اینکه امروز وظیفه همه مردم و مسئولین با اقتدار در برابر توطئه‌های استکبار بایستند گفت: تبعیت از ولایت فقیه و اهتمام به قانون ویژگی بارز پلیس اسلامی بوده و نیروی انتظامی به یک نیروی مکتبی، ولایتمدار و تابع محض قانون تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی بر مقابله جدی با پدیده زمین خواری، تخریب محیط زیست و تغییر کاربری اراضی کشاورزی تاکید ویژه ای دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز باید با تمام توان مقابل این افراد سود جود بایستد.

کد خبر 4650114

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت دادگستری ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد