Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@10:13:18 GMT

مرزهای ارادت به امام رضا(ع) جهانی شده است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۸۱۲۵

مرزهای ارادت به امام رضا(ع) جهانی شده است

کریمی با بیان اینکه امروز ارادت به امام رضا(ع) از مرزهای ایران عبور کرده و سراسر جهان را در برگرفته است، گفت: امید است با برگزاری باشکوه جشن‌های مردمی دهه کرامت خواسته اهل بیت(ع) را انجام دهیم و برکات اهل بیت(ع) شامل حال مسلمانان شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «احمد کریمی» در نشست شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت که عصر امروز (دوشنبه، سوم تیرماه) در جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف برگزار شد، گفت: امروز ارادت به امام رضا(ع) از مرزهای ایران عبور کرده و سراسرجهان را در برگرفته و این همان است که وعده داده شده بود که در حکومت مستضعفین محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف به شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) با جامعیت توانست این انقلاب را به کمک مردم به پیروزی برساند و این هنر است که در کشوری انقلاب شود و 98 درصد مردم آن به انقلاب اسلامی رای دهند.

 

وی تصریح کرد: امید است با برگزاری باشکوه جشن های مردمی دهه کرامت خواسته اهل بیت(ع) را انجام دهیم و برکات اهل بیت(ع) شامل حال مسلمانان و مردم قرار گیرد.

 

شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با عضویت ۳۴ دستگاه عضو شورا فعالیت می کند که آستان قدس رضوی (ع)، آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، آستان مقدس حضرت احمدبن موسی (ع)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها، کمیته امداد امام خمینی(ره)، وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، سازمان بسیج مستضعفین، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه،بهزیستی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه از جمله دستگاهها و مراکز عضو این شورا هستند.

 

گفتنی است، جشن‌های مردمی دهه کرامت  ازاول ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا یازدهم ذی‌العقده ولات امام رضا (ع) ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس مسجد بیرجند شیراز اردبیل غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبي جامعه اصناف و بازار جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی