Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@08:54:02 GMT

ورود وزیر ورزش به مشکل بزرگ استقلال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۲۷۹

به گزارش فارس، کامران منزوی در گفت‌وگو با برنامه سه کنج شبکه سوم سیما گفت: من نقدها را قبول دارم ولی معتقدم کار در استقلال بسیار دشوار است.

وی در خصوص مشکلاتی که خطیر برای استقلال به وجود آورده است و خیلی‌ها به عملکرد وی انتقاد دارند گفت: خطیر زیر مجموعه فتحی است ولی او هم زحمات خودش را کشیده است. زمانی که من و خود آقای نظری جویباری در باشگاه پست داشتیم خیلی نقدها به ما هم وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین قاضی به عملکرد خطیر خود فتحی است، البته بعضی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که نباید بیفتد. خطیر اگر کاری می‌کند صد در صد برای خیر و صلاح باشگاه انجام می‌دهد. او مشکل شخصی با کسی ندارد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه قبلاً مدعی شده بود مشکل پروپیچ حل می‌شود گفت: من قبلاً گفتم امیدوارم با مساعدت فدراسیون مشکل حل شود. الان هم با ورود وزیر ورزش و مساعدتی که انجام شده ان شاالله مشکل حل شود. البته این حل شدن مشکل، آینده استقلال را خراب می‌کند چون بودجه فعلی خرج گذشته می‌شود و بودجه آینده خرج امروز می‌شود. امیدوارم با مساعدت وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و فدراسیون حل شود.

وی تاکید کرد: البته این مشکل مشکل قبل هم نیست، چون مدیر وقت پولی نداشت که پرداخت شود. اتفاق امروز به خاطر محدودیت مالی بوده است. الان هم شرایط همینگونه است و منابع مالی ما محدود است. بحث اصلی و درس از اتفاق پروپیچ این است که ما بازیکن خارجی بی کیفیت نیاوریم. رافت قلی‌اف، گیلائوری، و جان واریو بازیکنان با کیفیتی هستند. همین پاتوسیبازیکن با کیفیتی است.

منزوی در خصوص وضعیت پاتوسی گفت: علی خطیر با او در تماس است و ان شاالله مشکل او هم حل می‌شود. اگر بازیکنی مثل پروپیچ به استقلال می‌آید و می‌بینید به درد نمی‌خورد نباید در تیم بماند. مثلاً چند سال پیش گلر دوم از استرالیا آوردیم، آیا واقعاً گلر خوب در ایران نداریم که از استرالیا آوردیم؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 6094015

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال