Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمدیرکل هواشناسی استان اردبیل از وزش باد تند در روزهای آینده در سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط محلی در برخی مناطق استان آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع بر اثر وزش باد گرم دور از انتظار نیست. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا همچنان حاکمیت هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت که از این رو  مناطق شمالی استان و شهرستان کوثر گرم‌ترین مناطق در استان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز پنجشنبه از شدت گرمای هوا در غالب مناطق استان کاسته خواهد شد و از بعد از ظهر همین روز شاهد افزایش ابر و سرعت وزش باد خواهیم بود. 

تندباد برخی مناطق استان سمنان را فرا می‌گیردهشدار وقوع تندباد در تهران/ پیش بینی طوفان های "بعدازظهری" تا آخر هفتهاحتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در سمنان وجود دارد؛ تندباد همراه با گردوخاک در راه استاندمای هوای اردبیل تا 10 درجه کاهش می‌یابد؛ تداوم وزش تندباد در سطح استان

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار ضعیف به منطقه، در روزهای جمعه و اوایل هفته آینده وزش بادهای تند و رگبار باران گاهی توام با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که این سامانه تا روز دوشنبه هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود. 

محمدی گفت: با توجه به تداوم هوای گرم به ویژه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق توصیه می‌شود و انتظار می‌رود هم‌استانی‌های به این مهم توجه داشته باشند. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به شرایط محلی در برخی مناطق استان با پوشش جنگل و مراتع، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع بر اثر وزش باد گرم دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گذر امواج ضعیف و ناپایدار همراه افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و بارش پراکنده طی امروز و فعالیت سامانه بارشی از اواسط هفته آینده بر روی استان خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ضعیف و ناپایدار طی امروز و روز شنبه هشتم اردیبهشت از مناطق مستعد و ارتفاعات در نیمه شرقی و جنوبی استان است.

وی افزود: بر این اساس شرایط جوی در بیشتر مناطق به صورت افزایش ابر، گاهی وزش تندباد موقتی و در نواحی مستعد بارش پراکنده رگباری مورد انتظار است، طی روزهای یکشنبه تا بعدازظهر وقت سه‌شنبه جو پایدار حاکم خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا پایان هفته سامانه فعال بارشی بر روی استان از سمت غرب و جنوب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دما بیشینه طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد و شاهین‌شهر و میمه با دمای یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 748090

دیگر خبرها

  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده