Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در راستای تفاهم‌نامه همکاری منعقدشده با مدرسه معماری کلرمون‌فران فرانسه، شهریورماه امسال کارگاه بین‌المللی مشترک ایران و فرانسه را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه هنر، در ادامه برگزاری دو کارگاه بین‌المللی مشترک بین کشور‌های فرانسه، اسپانیا و ارمنستان در سال ۲۰۱۹ با موضوع میراث معماری نظامی در شهر‌های کلرمون‌ فران و ایروان، این مدرسه به عنوان سومین کارگاه بین‌المللی مشترک ایران و فرانسه، در تهران محل پردیس باغ ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور موضوعی مدرسه تابستانی، حیات نوین میدان مشق، میراث معماری نظامی است که با بستر تاریخی دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی «میدان مشق سابق» پیوند دارد.

در این مدرسه که با حضور اعضای هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر و همچنین استادان مدرسه معماری کلرمون‌ فران «ENSACF» هدایت می‌شود، فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری اسکیس‌های طراحی در تیم‌های مشترک دانشجویان ایرانی و فرانسوی، نشست و سخنرانی‌ها، بازدید و رویداد‌های جانبی پیش‌ بینی شده است.

کمیته برگزاری مدرسه از متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد و سال پایانی مقطع کارشناسی در رشته‌های معماری، طراحی شهری و مرمت و احیای بافت و بنا‌های تاریخی دعوت کرد مدارک خود را «شامل رزومه و پورتفلیو در دو صفحهٔ آ۴ و تسلط به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسوی»حداکثر تا هشتم تیر ماه به آدرس sumart@art.ac.ir ارسال کنند.

از میان متقاضیان، افراد واجد شرایط توسط این کمیته انتخاب و با شرایط اعلام‌ شده ثبت‌ نام می‌شوند. تاریخ برگزاری مدرسه، ۹ تا ۱۴ شهریور ماه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول برگزاری رویداد خشتانه گفت: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.   دکتر فهیمه السادات میرجلیلی اظهار داشت: این رویدادعلمی دانشجویی همزمان با هفته بزرگ داشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.   دکتر میرجلیلی در ادامه تصریح کرد: رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند با انجام کار‌های تیمی که یکی ازنیاز‌های رشته‌ی معماری می‌باشد آشنا شوند.    وی هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر؛ در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.    گفتنی است: نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور اساتید صاحب نظر؛ بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی