Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:03:57 GMT

اعلام وصول ۹ طرح ضد آمریکایی در مجلس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۶۷۱

اعلام وصول ۹ طرح ضد آمریکایی در مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز موارد اعلام وصولی را قرائت کرد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه 4 تیر)  قوه مقننه موارد اعلام وصولی را به شرح ذیل قرائت کرد:

سوال از وزیر راه اعلام وصول شد

سوال ملی نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات از وزیر کشور در مورد آزادسازی ورود ساز به پارک‌ها و ترویج موسیقی بدون مجوز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال ملی احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز و آذرشهر و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر کشور در مورد اخلال در فعالیت‌های تجاری و گمرکی توسط نیروی انتظامی.

سوال منطقه‌ای شادمهر کاظم زاده نماینده دهلران از وزیر نیرو در مورد عدم اراده جدی در اجرای پروژه‌های مربوط به سامانه‌های گرمسیری و مهار آب‌های مرزی.

طرح حمایت از آب‌های سرزمینی ایران.

طرح الزام دولت به اقدام مقتضی علیه کشور‌های همسایه میزبان پایگاه‌های نظامی آمریکا.

طرح الزام دولت به اقدام قانونی عیله شرکت‌هایی که به تحریم‌های ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا پیوستند.

طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا علیه اتباع ایرانی.

طرح الزام دولت در پیگیری حقوقی اقدام جنایتکارانه آمریکا در اسقاط هواپیمایی مسافربری ایران.

طرح تاسیس موزه جنایت آمریکا.

طرح الزام دولت در تعیین سر فصل جنایات آمریکا در کتب درسی و دانشگاه‌ها

طرح الزام دولت به حمایت همه جانبه از افراد و موسسات ایرانی که از اقدامات آمریکا متضرر شدند.

طرح تشکیل باشگاه کشور‌های تحریم شده توسط ایالات متحده آمریکا.

طرح مقابله با تحریم‌های آمریکا از طریق جایگزینی کالا و خدمات.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.
خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.
وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز همچنین در حاشیه مراسم رسمی واگذاری دو باشگاه سرخابی‌ها به دو هلدینگ بانکی و پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته از محل ابربدهکاران مالیاتی ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات معوقه وصول کردیم. وی گفت: مالیات معوقه ابربدهکاران شامل برخی شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها و مالیات خود بانک‌ها بود که وصول کردیم تا فشاری به مودیان مالیاتی کوچک وارد نشود.

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات