Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت از ابتدای بهره‌برداری تاکنون، در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و در چارچوب مقررات قانونی شرکت، توسعۀ منطقه را به‌عنوان یک اصل مدنظر داشته و مشارکت و همیاری شرکت در ایجاد و توسعۀ زیرساخت‌های شهرستان ازجمله توسعۀ راه‌ها، تکمیل و توسعۀ مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین گسترش تعاملات فرهنگی با شهرستان بخشی از این تعاملات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس عظیمیان با تأکید بر این‌که فولاد مبارکه دغدغه‌های شهرستان را دغدغۀ خود می‌داند، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور که دشمن سعی می‌کند با تحریم و ایجاد خلل در تولید، اقتصاد کشور را تحت‌فشار قرار دهد، باید هوشیار باشیم که تنها راهکار گذر از این پیچ سخت، همدلی و همکاری بیشتر است.

وی تصریح کرد: مدیریت شرکت بر این باور است که توسعۀ پایدار جز با رشد منطقه، استان و کشور میسر نخواهد بود؛ ازاین‌رو در بسیاری مواقع حتی فراتر از انتظار در مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت داشته است.

در این جلسه، مهندس زهرا سعیدی نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات فولاد مبارکه گفت: علی‌رغم این‌که شرکت فولاد مبارکه به‌طور مستقیم در فهرست تحریم‌های ظالمانه قرار داده‌ شده است، مدیریت و کارکنان این شرکت قوی‌تر از قبل چرخ تولید بزرگ‌ترین فولادساز کشور را درحرکت نگه‌داشته‌اند که شایستۀ قدردانی و مباهات است.

وی افزود: با احداث فولاد مبارکه در شهرستان مبارکه، بالطبع برخی زیرساخت‌ها ایجاد شده است که در حال حاضر با توجه به محدودیت منابع درآمدی شهرداری‌ها، از فولاد مبارکه انتظار می‌رود در ادامۀ مساعدت‌ها و مشارکت‌های خود و به‌منظور حفظ این زیرساخت‌ها، که در راستای توسعه پایدار بوده است، در این حوزه نیز تعامل و همکاری بیشتری با مسئولان شهرستان داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زهرا شوراهای اسلامی فرماندار شهرستان فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: پرورش شتر، ظرفیت مغفول در این شهرستان است.

سعید خسروجردی در حاشیه بررسی مکان‌یابی مجتمع شترداری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر ظرفیت بسیار مناسبی برای شترداران است.

وی از وجود ۱۷۰۰ نفر شتر در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر در این منطقه وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن گسترش صنعت شترداری در داورزن را نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و تصریح کرد: شهرستان داورزن با ۱۷۰۰ نفر شتر از جایگاه قابل قبولی در خراسان رضوی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و کاهش بارش‌ها پرورش شتر در بین دام‌های پرواری دیگر سبک و سنگین دام به‌صرفه‌تری است.

خسروجردی با بیان اینکه امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌ها برای این دام‌ها فراهم است، اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر برای شترداری بسیار مناسب است. 

وی افزود: تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری بوده که می‌تواند فراورده‌های زیادی از آن تولید و با استفاده از همین پتانسیل ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن در پایان ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداران منطقه را یک امر ضروری دانست و گفت: تولیدات صنعت پرورش شتر که می‌تواند سرچشمه درآمدهایی شود که ماده اولیه آن شیر و پشم و کود شتر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی