Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: تدوین طرح آمایش استان اردبیل در مراحل نهایی بوده و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه بررسی سند آمایش استان اردبیل اظهار داشت: تشریح وضعیت نیروی انسانی با توجه به نقش آن در توسعه استان امری مهم بوده که در تدوین سند آمایش استان باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیروی انسانی ماهر و توانمند نقش مهمی در توسعه دارد و باید به طور ویژه‌ای در سند آمایش استان مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه را با توجه به آمارهای دقیق انجام دهیم.

سند آمایش 8 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شوداولویت‌های جدید بر اساس سند توسعه و سند آمایش استان یزد طرح ریزی شده استسند آمایش علم و فناوری استان البرز تدوین می‌شود

استاندار اردبیل توجه به بخش سلامت و درمان در این سند را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش درمان از جمله مهمترین نیازمندی‌های جامعه توسعه یافته بوده و لازم است اطلاعات مربوط به این بخش نیز تکمیل شود.

بهنام‌جو با بیان اینکه سند آمایش استان اردبیل برای افق 1424 در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، خدمات و نیروی انسانی تهیه می‌شود، افزود: باید همه حوزه‌هایی که می‌تواند در راستای توسعه نقش داشته باشد مورد بررسی و افق چشم‌انداز آن تعیین شود.

وی با اشاره به آغاز مطالعه طرح آمایش سرزمینی استان از سال گذشته تصریح کرد: این طرح که در حال تکمیل بوده  و تا یک ماه آینده جمع‌بندی می‌شود نقش بسزایی در توسعه استان در حوزه‌های مختلف خواهد داشت که در این طرح باید شاخص‌های تخصصی و توسعه‌ای مطرح شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نخبگان استانی برای تکمیل این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل با تاکید بر برنامه‌ریزی مدون برای جلوگیری از مهاجرت در شهرستان‌های استان در فاز نخست این سند اظهار کرد: طرح آمایش سرزمینی بر مبنای ظرفیت و نیازهای شهرستان‌های استان تدوین و تهیه می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد