Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی صبح امروز با حضور در پارک شهر در جمع خبرنگاران گفت: افرادی که به آمار سلامت مردم تهران دسترسی دارند می‌دانند وضعیت سلامت شهروندان چندان مساعد نیست و شهروندان کلانشهرها با معضل افزایش بیماری‌های ناشی از سبک زندگی، آلودگی و ترافیک مواجه هستند؛ راه حل رهایی از این مشکلات نیز توسعه حمل و نقل عمومی و گسترش مسیرهای پیاده و دوچرخه در شهرهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو اظهار کرد: کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو یک حرکت نمادین است؛ قاعدتا شهروندانی که می‌توانند، بهتر است برای حفظ سلامت خود و سایرین در تمام روزهای هفته از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.  

شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم شهروندان بدون خودروهای شخصی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا دوچرخه تردد کنند تا سهم دوچرخه در حمل و نقل شهرمان از کم تر از یک درصد ارتقا یابد.

حناچی در ادامه با اشاره به اهداف خود از پیوستن به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو گفت: البته آنچه دنبال می‌کنیم صرفا دوچرخه‌سواری نیست بلکه به دنبال تشویق مردم به استفاده از اشکال مختلف حمل و نقل عمومی و عدم استفاده از خودروی شخصی در ترددهای درون شهری هستیم.

او در پایان با دعوت از اعضا هیات دولت برای پیوستن به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، عنوان کرد: علاوه بر اعضای هیات دولت، از اقشار تاثیرگذار مانند هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران و خبرنگاران دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندند. در دولت نیز مشخصاً از آقای محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به عنوان جوان‌ترین عضو کابینه دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندد.

کد خبر 445377

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم دوچرخه سواری پیروز حناچی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران