Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه اداره امور قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی و دینی نقشی بسزا دارد، اظهار کرد: ادارات امور قرآنی نقش مهمی در ارائه و اجرای فعالیت‌های قرآنی دارند.
وی افزود: ارتقای فرهنگ قرآنی یکی از اولویت‌های اداره امور قرآنی استان کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: ادارات امور قرآنی تبلیغات اسلامی در حوزه قرآنی نقشی بسیار تأثیرگذار دارند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: پرداختن به فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از اهداف اداره امور قرآنی است.
وی افزود: یکی از اهداف و برنامه‌های اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تربیت نیروهای قرآنی است که بتوانند در این مسیر گام‌های بلندی بردارند.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: امروز دشمن فرهنگ اسلامی و قرآنی را هدف قرار داده و در این مسیر در صدد القای بی‌هویتی در جامعه است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز تهاجم برضد ارزش‌های اسلامی چند برابر شده بنابراین ما نیز باید تلاش خود برای مقابله با این امر را چند برابر کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: فعالیت‌های اداره امور قرآنی در مسیر اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی ارتقای فرهنگ قرآنی حجت الاسلام محمدی اداره امور قرآنی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی دراین نشست افزود: لایه اول فرهنگ همان باور است، روزانه باید باور‌ها و ایمان خودمان را قوی کنیم؛ ضعف معرفت و باور دینی اولین مسئله در حوزه فرهنگ عمومی است.

وی گفت:امیدواریم که جلسه شورای فرهنگ عمومی به خروجی مطلوب ولو سی‌درصدی برسد، قلیلی که در حال تقلیل نباشد و در حال تکثیر باشد خوب است، مثلا همین مسئله‌های زاد و ولد و ازدواج.که نیازمند توجه بیشتر است.

آیت الله لائینی تصریح کرد: تولید انسان در کنار صنعت و کشاورزی مهم‌تر و  پاشنه‌آشیل‌های جدی امزوز کشور است، یکی از مشکلات دستگا‌ه‌های اجرایی ما این است که مسئولینش این را باور ندارند مثلا در بحث رعایت پوشش، آنها را هم باید به این اصول فرهنگی با برگزاری کلاس و دوره باورمندتر کرد.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تعاونی‌ها، دانش‌بنیان، صنایع خانگی، کشاورزی و ... حوزه‌های مشارکت مردم است، سال گذشته سال مانع‌زدایی بود قطعا اول موانع یا گره‌های سر راه حرکت ماشین اقتصاد و تولید را مشخص کردید، برداشتن آن موانع خودش اولین عامل برای جهش تولید است.

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی