Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: ساختمان آموزش (ابن سینا) دانشگاه شریف به دلیل فرسودگی تا ۲ ماه دیگر تعطیل و جایگزین ساختمان نوساز که اکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود فتوحی فیروزآبادی رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به فرسودگی شدید ساختمان ابن سینا این دانشگاه گفت: ساختمان آموزش دانشگاه به دلیل فرسودگی زیاد تا 2 ماه دیگر تعطیل خواهد شد و جایگزین ساختمان نوسازی که در حال حاضر 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مدتی قبل فرسودگی ساختمان آموزش این دانشگاه به وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه اعلام شده بود که تصمیم گرفته شد ساختمان جدیدی احداث شود که اکنون مراحل ساخت با 99 درصد پیشرفت تکمیل شده است.

فتوحی تصریح کرد: مراحل جایگزینی ساختمان آموزش این دانشگاه بعد از تامین تجهیزات توسط دانشگاه ،خیرین و استفاده از بخشی از بودجه سال 98 درشهریور ماه انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه شریف درباره ساختمان فرسوده ابن سینا گفت: این ساختمان که مربوط به بخش آموزش دانشگاه است بعد از تعطیلی بلافاصله مقاوم سازی و بازسازی خواهد شد تا بتوانیم پس از ایمن شدن و تبدیل به شرایط ایده آل مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف ساختمان آموزش دانشگاه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • دو روی سکه هوش مصنوعی در گزارش سال ۲۰۲۴ دانشگاه استنفورد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد