Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:12:59 GMT

مسابقات دانشجویی IEC در دانشگاه شریف برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۷۰۰۶

مسابقات دانشجویی IEC در دانشگاه شریف برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر دومین دوره از سری مسابقات IEC توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. درپیش ثبت نام این دوره تا کنون حدود ۷۵۰ نفر از دانشجویان ثبت نام کرده‌اند که حدود ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و از رشته‌های صنایع، کامپیوتر و برق هستند، باقی دانشجویان ثبت نام کننده از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت و صنعی امیر کبیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه‌های آموزشی این رویداد ۱۷ الی ۱۹ تیرماه ۹۸ برگزار شده و ۲۰ و ۲۱ تیرماه مسابقه برگزار می‌شود. دانشجویان برای حضور دراین رویداد تا ساعت ٢٤امروز سه‌شنبه ۴ تیر ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

دانشجویان جهت انجام پیش‌ثبت نام و عضویت در سایت به لینک: http://www.sharif-iec.ir/register مراجعه کرده و جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی کردن آن، به لینک: https://sharif-iec.ir/final-register مراجعه کنند، دانشجویان مقاضی توجه داشته باشند که برای نهایی کردن ثبت نام، انجام پیش ثبت نام ضروری است.

رویداد IEC یک مسابقه علمی بین‌رشته‌ای است که به همت دانشجویان دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی شریف در سال گذشته و برای اولین بار در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این رویداد سعی داشته حوزه‌های روز علمی دنیا را با چالش‌های واقعی دنیای بیرون ترکیب کند و به مباحثی که از نیازها و چالش‌های اصلی کشور است (اما در فضای علمی به اندازه کافی به آن توجه نمی‌شود) بپردازد.

اولین دوره مسابقه IEC در حوزه علوم داده و جمع‌سپاری مالی برگزار شد و در دوره دوم مباحث تحلیل داده، قیمت‌گذاری، تخمین تقاضا و به طور کلی تصمیم‌گیری داده‌محور مورد توجه قرار گرفته است.

مخاطبان اصلی مسابقه دانشجویان رشته‌های صنایع، علوم کامپیوتر، کامپیوتر، برق، مدیریت و دیگر رشته‌های مرتبط هستند. هدف اصلی مسابقه آموزش و افزایش مهارت شرکت‌کنندگان در حوزه تحلیل داده و به خصوص تصمیم‌گیری بر اساس تحلیل داده خواهد بود.

کد خبر 4650329 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد