Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@23:02:20 GMT

۲ کشته در تصادف اتوبان قم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۰۴۶

۲ کشته در تصادف اتوبان قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت:در حادثه دیشب یک زن و مرد به علت گرفتار شدن در خودرو جان خود را از دست دادند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم گفت: این حادثه در ساعت ۰۰:۲۶ بامداد اتفاق افتاد. این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا مقابل خروجی رباط کریم این حادثه روی داد، اما از آتش نشانی تهران از ایستگاه ۵۰ نیرو به عنوان کمک اعزام شد.

وی در ادامه گفت:در این حادثه ۳ دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کردند. در اثر این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ کاملا شعله ور شده بودو زمانی که آتش نشانان به محل رسیده بودند یک نفر که جان خود را از دست داده بود و داخل خوردرو کاملا گرفتار و محبوس شده بود. آتش نشانان بلافاصله آتش را خاموش کردند و جسد مجهول الهویه را پیدا کردند.

جلال ملکی در پایان گفت:جمعا از این خودرو‌ها ۶ نفر هم توسط آتش نشانان نجات پیدا کردند که هر ۶ نفر هم مرد بودند. در داخل پرشیا هم یک خانم جوان حدود ۱۸ سال بود که به علت گرفتار شدن در خودرو و جراحات وارده جان خود را از دست داد. با کمک آتش نشانان از ماشین خارج و منطقه پاک سازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتوبان قم اتوبان قم حادثه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت