Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:30:18 GMT

طرح شهر دوستدار کودک در تبریز اجرا شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۳۹۸

طرح شهر دوستدار کودک در تبریز اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بینش صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این برنامه، از کودکان و نوجوانان خواسته شده تا ایده‌ها و خواسته‌های خود را در طراحی پارک‌ها و فضاهای شهری، به صورت نقاشی بر روی پانل‌های سرامیکی، ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: طرح‌ها و نظرات این کودکان و نوجوانان، در طراحی پارکی ویژه و همچنین سایر پارک‌های در دست طراحی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینش ادامه داد: طرح‌های مذکور با نام خود کودکان به صورت دائم به عنوان بخشی از جداره پارک بر روی دیوار نصب خواهد شد، تا نمادی از تعامل سازنده عوامل طراحی فضاهای شهری با کودکان و آینده سازان کشور باشد.

وی با بیان اینکه فضاهای شهری بخش عمده‌ای از زمان و مکان زندگی روزمره مردم را به خود اختصاص می‌دهند، عنوان کرد: علاوه بر بزرگسالان، کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر از بزرگسالان تحت تأثیر عوامل محیطی هستند، از این رو نیاز است بخشی از کارکرد فضاهای شهری به کودکان اختصاص یابد، بنابراین طراحی مناسب فضاهای شهری برای کودکان به عنوان شهروندان و سازندگان آینده شهر از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی عنوان کرد: این طرح در راستای سلسله اقداماتی برای تحقق شهر دوستدار کودک، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرداری منطقه ۶ تبریز نسبت به اجرای پروژه‌ای مشارکتی جهت بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات کودکان و نوجوانان در طراحی پارک صفاری تبریز صورت گرفت.

کد خبر 4651289

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • انفجار در پارک پرواز تبریز