Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از حضور مارک ویلموتس، سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت، وحید هاشمیان، مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه کار در تیم های آماتوری فوتبال آلمان و تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ به عنوان دستیار ایرانی او انتخاب شد.

قرار بود مسئولان فدراسیون فوتبال پس از برگزاری ۲ بازی تدارکاتی تیم ملی با سوریه و کره جنوبی، یک مربی ایرانی دیگر را هم با نظر ویلموتس به کادرفنی این سرمربی بلژیکی اضافه کنند که برهمین اساس از مربیانی مانند مارکار آقاجانیان، مهدی مهدوی کیا، محمد نصرتی از گزینه‌های دستیاری ویلموتس نام برده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا امامی فر جدی‌ترین نامی است که امروز برخی رسانه‌ها از قطعی شدن انتخاب او به عنوان مربی تیم ملی نام برده اند، اما تاکنون هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را تائید نکرده اند.

امامی فر که سابقه بازی در فوتبال بلژیک و تیم شارلروا بلژیک را دارد و یکی از دلایل جدی شدن بحث حضور او روی نیمکت مربیگری تیم ملی، شناختی است که از تفکرات سرمربی بلژیکی دارد. او همچنین ۳۵ بازی برای تیم ملی انجام داده است.

امامی فر ۴۴ ساله در سال‌های اخیر در تیم‌های پارسه تهران، برق شیراز، پرسپولیس، خونه به خونه بابل، نفت تهران و سپیدرود رشت فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویلموتس و دستیارانش تا ۱۵ تیر به ایران باز می‌گردند/ جلسات فشرده کادر فنی تیم ملی برای انتخاب بازیکنان جدید

انتهای پیام/

مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد

«حمید مطهری» به عنوان سرمربی جدید و موقت تیم فوتبال تراکتور تبریز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور محمد نصرتی هدایت این تیم را به صورت موقت برعهده گرفت.

در این میان باشگاه تراکتور مذاکرات مختلفی با گزینه‌های مدنظر خود برای قبول هدایت این تیم داشت که سرانجام حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی و مربی سابق پرسپولیس تهران به صورت موقت و تا زمان انتخاب سرمربی جدید پرشورها، هدایت تراکتور را بر عهده گرفته است.

این مربی در دیدار حساس با استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روی نیمکت این تیم خواهد نشست

کد خبر 747396

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها