Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@03:13:07 GMT

کشف ۵ تن انواع مواد مخدر در البرز

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۵۸۶

کشف ۵ تن انواع مواد مخدر در البرز

به گزارش خبرآنلاین ، سرهنگ علی عسکری اظهار کرد تا کنون حدود۵ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است و از مجموع مواد مخدر کشف شده ۲ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم تریاک، ۷۹۰ کیلوگرم حشیش، ۳۷ کیلوگرم مرفین، ۱۶۶ کیلوگرم هروئین، ۲۰ کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

وی اضافه کرد: طی سال جاری ۲۲۲ قاچاقچی دستگیر و ۱۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر متلاشی و ۸۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنها کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عسکری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۶۰ توزیع کننده و ۲ هزار و ۹۰۰ نفر نگهدارنده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های پاک سازی، ۲هزار و ۵۹۸ معتاد متجاهر جمع آوری شده اند که یک هزار نفر از آنها در کمپ ماده ۱۶ نگهداری می شوند.

این مقام انتظامی یادآورشد:اکنون ۳۶۸ واحد صنفی عطاری درشهرستان کرج فعال است که حدود ۱۰۰ واحد آن دارای مجوز و بقیه بدون مجوز ویا درصدد دریافت مجوز هستند.

وی گفت: روز گذشته در قالب یک طرح ضربتی از ۱۵ عطاری بازدید که ۲ واحد صنفی به دلیل مشاهده تخلف پلمب شد.

سرهنگ عسکری یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

۴۶

کد خبر 1273870

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه