Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@00:34:17 GMT

واکنش «ابتکار» به کودک‌آزاری اخیر در بوشهر

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۶۲۴

ساعت 24-در پی کودک آزاری اخیر در بوشهر، معصومه ابتکار با انتشار توییتی به این حادثه واکنش نشان داد.

معاون رئیس جمهور در حساب توییتری خود نوشت: «با ایرادات جدید شورای نگهبان، لایحه حمایت کودکان و نوجوانان دوباره به کمیسیون قضایی مجلس برگشته، لطفا لایحه را زودتر تصویب کنید تا مجریان قانون بتوانند با پشتوانه قوی‌تری با کودک آزاری مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معطلی جایز نیست.»

براساس خبر منتشره، پسر بچه‌ای که مدتی در یک کارواش تحت شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی بوده به بیمارستان منتقل شده است. 

به گزارش مرکز اورژانس اجتماعی«۱۲۳» مبنی بر وقوع کودک آزاری در یک کارواش شهر بوشهر، نیروهای اورژانس با اخذ مجوز قضایی و با همراهی نیروی انتظامی مراجعه و با کودکی مواجه شدند که مورد اذیت و آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود و بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند.

این در حالیست که لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که معاون رییس جمهور در توئیت خود به آن اشاره کرده از سال ۸۸ مطرح و میان قوا در دست بررسی بوده و با پیگیری های دولت و توجه مجلس پس از ۱۰ سال در مرداد ماه ۹۷ با اکثریت مطلق آراء به تصویب نمایندگان رسید، اما شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد دانست و لایحه جهت اصلاح به کمیسیون قضایی ارجاع شد.

این لایحه به دلیل منطبق بودن با مسائل و شرایط روز مورد توجه فراوان قرار گرفت و اکثریت نمایندگان آن را یکی از بهترین موارد کارشناسی شده در حوزه کودک و نوجوانان دانسته‌اند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم