Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 5 تیرماه در جلسه ستاد برگزاری مراسم تشییع 10 شهید گمنام و شناسایی‌شده در فارس به تشریح برنامه‌های مراسم‌ استقبال و تشییع این شهدا پرداخت و گفت: مراسم استقبال از 10 شهید عزیز روز پنج‌شنبه، ششم تیرماه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز بوده و مراسم شبی با شهدا همزمان با یادواره شهدای مدافع حرم استان فارس همان روز بعد از نماز مغزب و عشاء در حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا روز جمعه، هفتم تیرماه بعد از نماز جمعه از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار می‌شود، گفت: مراسم وداع با شهدا همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) جمعه هفتم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود.
خسروانی اظهار كرد: مراسم تدفین دو تن از شهدای گمنام نیز روز شنبه هشتم تیرماه ساعت 9 صبح در شریف‌آباد، بلوار اتحاد در بوستان شهروند برگزار خواهند شد و دیگر شهدا جهت خاکسپاری به دیگر شهرستان های استان انتقال خواهند یافت.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در ادامه سخنان خود گفت: همواره مردم قدردان و شهیدپرور شیراز در مسیر و راه شهدا گام برداشته و در این مسیر نورانی لحظه ای از شهدا غفلت نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر فداکاری، ایثارگری و ایستادگی شهدا نبود، امروز کشور در این جایگاه عزت و اقتدار قرار نداشت و استقلال ما حفظ نمی‌شد، ادامه داد: جوانان و ملت ایران با حضور خود در صحنه‌های مختلف نظام نشان داده‌اند که آماده فداکاری و ایثار در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
خسروانی با اشاره به اینکه باید به خوبی بدانیم که امروز انقلاب اسلامی به دلیل ریخته شدن خون‌های شهدا سربلند و پیروز است، گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا امروز به عنوان یک ابر قدرت در دنیا قد علم کرده است.
فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز یادآور شد: یکی از بزرگترین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.
خسروانی ادامه داد: قدرت و امنیت امروز کشور را به برکت دفاع شهدا و رزمندگان ولایی به یادگار داریم و اگر امروز از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که شاکر این عظمت در درگاه خدا بوده و امروز همه ملت ایران مدیون خانواده شهدا و جانبازان به‌ویژه خانواده شهدای حرم هستند.
وی افزود: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و اگر ایثار و از خود گذشتگی این شهدا نبود ما باید الان در استان هایی مانند کرمانشاه و همدان با دشمنان اسلام می‌جنگیدیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شهداي گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان