Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی مسافران تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، محمد رضا نازک کار، اظهار کرد: 140 شرکت حمل و نقل مسافر استان با حدود 2هزار و580 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه آماده ارائه خدمات و جابجایی مسافران تابستانی    به اقصی نقاط کشور است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان،  سپس با اشاره به اینکه بیش از  3هزار و 976 راننده ی حرفه ای در بخش حمل و نقل مسافر استان مشغول فعالیت هستند گفت: برنامه ریزی مناسب جهت جابجایی مطلوب مسافران تابستانی صورت پذیرفته و مشکلی به لحاظ تهیه بلیط در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان یادآور شد: پیش بینی وسائط نقلیه مورد نیاز برای نقل و انتقال مسافران بویژه در ایام پیک سفر انجام گرفته و هموطنانی که قصد مسافرتهای تابستانی را دارند، می توانند با مراجعه به پایانه ها و دفاتر فروش شرکت های حمل و نقل مسافر و یا وب سایت های فروش بلیت شرکت ها، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ادامه گفت: در تابستان سال گذشته 1میلیون و 230 هزار و 768مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مقاصد درون و برون استانی عزیمت کردند.

وی اظهار داشت: استانهای تهران، مشهد، اصفهان بیشترین مقاصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی  طی تابستان سال گذشته بودند.

 نازک کار سپس یادآور شد: 42 اکیپ راهداری با 475 نیروی راهدار و 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به صورت گسترده در سطح محورهای استان فعالیت می کنند و آماده ارائه خدمت   به مسافرین هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 14مجتمع خدماتی – رفاهی نیز در سطح محورهای شریانی استان آماده خدمت رسانی به مسافرین تابستانی هستند.​

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند