Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@11:31:48 GMT

دست بوس همه مطالبه گران هستم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۵۱۹

دست بوس همه مطالبه گران هستم

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون،کار و‌ رفاه اجتماعی در دیدار با انجمن های کارگری کرمان با بیان اینکه باید از تجربیات داخلی وخارجی برای آسیب شناسی قانون کار استفاده کنیم، گفت: باید به دنبال قانونی باشیم که تعریف کامل و بی نقصی از کارفرما،کارگر،کار و... داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، وی که در جلسه کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان صحبت می کرد، افزود: حتما به دنبال اصلاح قانون کار هستیم اما تاکنون متاسفانه اصلاحی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مطالبه‌گری شما نباشد،پیشرفت نیست و حتما ما باید گزارش دهیم و من دست مطالبه گران را می بوسم.

رومیانی عنوان کرد: در بحث پلی کلینیک کرمان هم دستور وزیر اخذ شده است و همه ما دغدغه شما را داریم و مطمئن باشید تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی افزود: مشکلات شما عزیزان باید شنیده شود و ۲۴ ساعته در حل آن کوشش شود. من دست بوس شما هستم و شما بسیار برای ما عزیزید  شخص وزیر هم بسیار دغدغه شما را دارند.

جلسه کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان باحضور معاون امور مجلس وزارت تعاون،نماینده مردم کرمان،معاونان استاندار کرمان،مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و سایر مسئولان صبح امروز -چهارشنبه 5 تیرماه - در کرمان برگزار شد.

 

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کرمان بازنشستگی قانون کار نماینده مردم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

 

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

دیگر خبرها

  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت