Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۵ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقف سارق محتویات خودرو در ایستگاه قانون

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ روح اله گراوندی، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در این راستا ماموران کلانتری ۱۴ با بررسی‌های دقیق میدانی و همچنین رصد اطلاعاتی یک سارق محتویات خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از محل اختفاء متهم تعداد چهار حلقه لاستیک و چرخ خودرو، یک دستگاه دریل برقی و ۲ عدد جک خودرو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به هفت فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مجهز کردن خودرو به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان جهت پارک کردن وسایل نقلیه از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: برق دستبند بر دستان ۳ کلاهبردار در اهواز

سارقان کنتور و پمپ آب منازل در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامي اهواز گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کنتور و پمپ آب در برخي مناطق شهرستان اهواز، موضوع و

دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۸ اهواز موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی پمپ و کنتور‌های آب و لوازم منازل نیمه کاره سرقتی کشف شد، متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بیش از ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز، در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/تکمیل می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه