Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@02:39:51 GMT

گردشگر گمشده در تهران به آغوش خانواده بازگشت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۳۸۰۴

ساعت 24- معاون عملیات پلیس پایتخت گفت: گردشگری که اعضای خانواده اش را در تهران گم کرده بود با کوشش کارکنان مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به خانواده اش رسید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار "پرویز یعقوبی" در این خصوص افزود: چند شب قبل یک زن توریست با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و زمانی که اپراتور مرکز پاسخگوی تلفن بود متوجه شد که از آن سوی خط این توریست سعی دارد به زبان عربی مقصود خود را بیان کند، بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده معاون تیم مرکز ۱۱۰ که به زبان عربی مسلط بود با این توریست به مکالمه پرداخت که طی آن مشخص شد وی که به همراه خانواده اش به تهران آمده و قصد سفر به مشهد مقدس را داشته در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس تندرو (بی آر تی) به همراه دخترش، اشتباهاً پیاده شده در حالی که همسرش پیاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌ها و جستجوهای انجام شده از سوی معاون مرکز ۱۱۰ پلیس پایتخت، مشخص شد که این توریست در ایستگاه آبشار از اتوبوس پیاده شده و این در حالی است که شماره تلفن همراه همسرش را که به تازگی در تهران خریداری شده بود را نداشت.

معاون عملیات پلیس پایتخت تصریح کرد: از سوی معاون مرکز ۱۱۰ پلیس پایتخت، به وی اطمینان خاطر داده شد که در کمترین زمان ممکن به خانواده اش می‌رسد و متعاقباً با هماهنگی‌های انجام شده یکی از مأموران گشت موتوری ۱۱۰ کلانتری محل به ایستگاه اتوبوس تندرو اعزام شد تا مشکل خاصی برای این توریست پیش نیاید و پس از آن مشخصات همسر وی دریافت و بعد از هماهنگی با فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره)، شرکت هواپیمایی که بلیت این خانواده را صادر کرده بود، شناسایی شد.

سردار یعقوبی با بیان اینکه در تماس با شرکت هواپیمایی صادر کننده بلیت، شماره تماس همسر این توریست به دست آمد و با وی تماس برقرار شد، گفت: وی چند خیابان پایین‌تر از ایستگاهی که همسرش به اشتباه پیاده شده از اتوبوس خارج شده و سراسیمه به دنبال همسر و دخترش می‌گردد.

وی افزود: پس از چند دقیقه مشخصات محل حضور همسر و دختر این مرد به وی اعلام شد و با هماهنگی‌های لازم یکی از مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۵ سنایی وی را به محل رساند و این خانواده از نگرانی رها شدند، پس از دیدار اعضای این خانواده با یکدیگر طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از عملکرد مناسب و دقیق کارکنان پلیس پایتخت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سردار یعقوبی با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، کانال ارتباطی پلیس و شهروندان است، خاطرنشان کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و اجتماعی به شهروندان است.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم