Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکو به اتحاد می‌رود؟

طرفداری - منچسترسیتی شرایط ایسکو در رئال مادرید را زیر نظر دارد.

به گزارش مارکا، پپ چشمانش را از ایسکو برنمی‌دارد. سرمربی سیتی هرگز علاقه‌اش به سبک بازی هافبک رئال مادرید را پنهان نکرده و او را بازیکنی کاملا هماهنگ با ایده های فوتبالی‌اش می داند. منچسترسیتی پیشتر هم برای خرید ایسکو اقدام کرده بود که با پاسخ منفی رئال مادرید رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اکنون احتمالا موضع کهکشانی‌ها در قبال فروش این ستاره 27 ساله عوض شده باشد.

در حالی که رئال مادرید تا همین جای کار، بالغ بر 300 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده، نیاز دارد برای رعایت قوانین فیرپلی مالی یوفا، چندین بازیکن را به فروش برساند. یکی از بازیکنانی که باشگاه حاضر خواهد بود در قبال پیشنهادی قابل توجه با جدایی‌اش موافقت کند، ایسکو است. بازیکنی که خودش فعلا تمایلی به جدایی نشان نداده و زیدان هم برای فصل بعد روی او حساب می‌کند. اگرچه احتمالا به عنوان یک ذخیره مطمئن چون روی کاغذ جایی برای ایسکو در ترکیب اصلی تیم دیده نمی‌شود.

رئال مادرید قیمت ایسکو را چیزی حدود 80 میلیون یورو می‌داند. رقمی که البته برای تیم ثروتمندی چون منچسترسیتی قابل پرداخت است. سیتیزن‌ها در این تابستان هنوز فعالیت خاصی نداشته‌اند اما به زودی بند فسخ 70 میلیون یورویی قرارداد رودری را فعال خواهند کرد. با توجه به اینکه داوید سیلوا هم اعلام کرده امسال آخرین فصل حضور او در منچسترسیتی خواهد بود، آبی‌های منچستر، ایسکو را گزینه‌ای ایده آل برای جانشینی جادوگر کوچک می‌دانند.

اگر پپ و منچسترسیتی به طور جدی ابراز علاقه کنند، با توجه به در پیش بودن یورو 2020، بعید است ایسکو و حتی رئال مادرید مخالفتی با این انتقال داشته باشند. گرچه هنوز هیچ اقدام جدی از سوی سیتی صورت نگرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید