Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:25:23 GMT

دلتنگی های لیلا بلوکات!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۶۲۹

دلتنگی های لیلا بلوکات!

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  لیلا بلوکات در پست اینستاگرامش نوشت:  به همراه یک گروه صمیمی و دوستداشتی، دلم برای همتون تنگ میشه، به امید دیدارتون در فصل سوم.

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر لیلا بلوکات اکبر تحویلیان علیرضا بذرافشان سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، در دوره مربیگری کوراش که زیر نظر دانشگاه ملی ازبکستان و فدراسیون جهانی کوراش در شهر تاشکند برگزار شد صبا کرمعلی قهرمان ارزنده نهاوندی موفق به دریافت مدرک مربیگری درجه B جهانی کوراش شد.

همچنین اردوی آمادگی سازی تیم ملی کوراش بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در شهرستان بجنورد با حضور سه ملی پوش استان همدان صبا کرمعلی، لیلا سیاهوشی، زهرا جعفریان در حال برگزاری است.

صبا کرمعلی و لیلا سیاوشی دو ورزشکار نهاوندی حاضر در این اردو هستند.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی (عکس)
  • پوشش متفاوت لیلا بلوکات در یک مراسم رسمی + عکس