Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ازآغاز برداشت گیلاس در استان خبر داد.

ابراهیم شیرانی در گفت وگو با خبرنگارآریا در شهرکرد با اشاره به آغاز برداشت میوه های تابستانه گفت: تا کنون محصول 10 درصد از باغات گیلاس در استان برداشت شده است.

وی افزود: 300 هکتار از اراضی باغی چهارمحال و بختیاری زیر کشت گیلاس است که 200 هکتار آن بارور و 100 هکتار دیگر آن نهال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شیرانی با بیان اینکه عملکرد تولید گیلاس در هر هکتار 4 تن می باشد پیش بینی کرد: امسال 800 تن از این محصول در استان تولید شود.

 وی ادامه داد: 100 نفر در استان چهارمحال و بختیاری در زمینه تولید گیلاس فعالیت دارند.

تعداد مشاهده خبر4 بارتصاویر مرتبط

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برداشت گیلاس ظرفیت اشتغال باغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری