Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی یارانه فنی اعتباری سود تسهیلات بانک های آذربایجان غربی افزود: در صورتی که دستگاه ها نتوانند با همکاری بانک ها در این مدت تسهیلات را جذب کنند، این یارانه به دستگاه دیگری انتقال می یابد.

وی اضافه کرد: حداکثر در مدت یک هفته آینده، دستگاه های اجرایی مرتبط باید فهرست واحدهای مورد حمایت را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گام بعدی در این خصوص عقد تفاهم نامه با بانک های عامل از سوی دستگاه های اجرایی است که باید این تفاهم نامه در سریع ترین زمان ممکن منعقد شده و مبالغ نیز واریز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: جذب نشدن این یارانه به منزله بازگشت آن به خزانه و بی بهره ماندن استان از این یارانه اعطایی دولت است و می توانیم با تلاش بیشتر و اهتمام دستگاه های اجرایی از این امر جلوگیری کرده و در راستای کمک به صاحبان مشاغل و صنعت در استان اقدام کنیم.

«حسینی» همچنین از اختصاص بخشی از این یارانه به شهرداری های آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: در صورتی که شهرداری ها در این خصوص اقدامی انجام ندهند، این یارانه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای منتقل می شود.

۲۰۹۳/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یارانه سود تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی مطهری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.
مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت