Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:21:40 GMT

طرح آبرسانی شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۷۵۳۶

طرح آبرسانی شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: در این طرح ۱۲۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار می گیرند.

حمیدرضا کرموند اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح خط انتقال به طول ۲۵ کیلومتر، حفر ۱۴ حلقه چاه، افتتاح ۲ باب مخزن با حجم سه هزار و ۶۰۰ مترمکعب انجام شده است.

وی افزود: مساحت این طرح ۲ هکتار بوده همچنین ظرفیت مخازن طرح آبرسانی سه هزار و ۶۰۰ مترمکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در سفر ۲ روزه به لرستان عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز را افتتاح و همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری رساند و از عملیات اجرای سد آبسرده بروجرد بازدید، تصفیه خانه آب این شهرستان را افتتاح و عملیات ساخت پست ۲۳۰ کیلوولت برق بروجرد را کلنگ زنی کرد.

وی همچنین تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا و پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت را افتتاح، از مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر بازدید می‌کند و دستورآغاز عملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده را صادر خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان ازدیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز دوم سفر به لرستان است.

اردکانیان همچنین با مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

۷۲۷۳/‌۳۲۱۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود