Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@04:12:58 GMT

آمادگی داریم دشمنان را در میدان نبرد پشیمان کنیم

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۷۶۸۱

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه در مراسم بدرقه شهدای تازه تفحص شده گفت: اگر ما مقاومت کنیم دشمن عقب‌نشینی می‌کند اما برخی حرف‌های دیگری بر زبان جاری کردند آقا فرمود دست مبارکی که روی ماشه رفت و پهپاد آمریکایی را ساقط کرد اثبات کرد که تردیدی در ایستادگی مقابل دشمن به دل راه نمی‌دهیم با همه قدرت آمادگی داریم آنها را در این میدان پشیمان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان سرباز نظام به همه مسئولان می‌گویم بیش از همیشه و پیش از همه کارها نگاه کنیم به فلسفه شهادت و وصیت‌نامه شهدا. شهدا بعد از احوالپرسی می گویند مردم و بازماندگان بدانید ما برای خدا رفتیم مردم بدانید به امر ولی فقیه زمان رفتیم، مردم نگذارید ارزش‌ها در این کشور و نظام تنها بماند، بدانید باید در مقابل دشمنان با همه وجود ایستادگی کرد تا علم دین برپا بماند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بدون تردید شهدای عالی قدر ما پیام دارند، گفت: باید گوش‌های ما شنوا باشد پیام آنها (شهدا) پیام عزت و مقاومت است و پیام احساس مسئولیت و امر به معروف و نهی از بدی‌هاست و پیام اطاعت از فرامین رهبری است و پیام ذلت نپذیرفتن در هر شرایطی است. شهدا پیام دارند و گوش شنوا می‌خواهد.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهید رئیس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند