Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@06:51:22 GMT

پلیس فتا جرم انجام شده بازیگر جوان را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۳۳۱

پلیس فتا جرم انجام شده بازیگر جوان را تایید کرد

خبرگزاری مهر: به دنبال انتشار ویدئویی از سوی محسن افشانی و همسرش که در آن استفاده از اسلحه و چاقو مشاهده می‌شود، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی این اقدام خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت اعلام کرد: ما به عنوان پلیس فتا جرم رخ داده از سوی این بازیگر را شناسایی و به پلیس امنیت پایتخت اعلام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اینکه این بازیگر دستگیر شده یا نه به پلیس فتا ارتباطی ندارد و پلیس امنیت باید پاسخگو باشد.

 از روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری این بازیگر در فضای مجازی مطرح شده است، اما مقامات انتظامی این خبر را تأیید نکرده اند.

یک منبع آگاه  اطلاع داد: پرونده محسن افشانی در رده وزارت اطلاعات (واجا) در حال بررسی و اجرا است و نیروی انتظامی در آن نقشی ندارد.

وی افزود: محسن افشانی با حکم قضائی دستگیر و در حال حاضر در زندان است.

این منبع آگاه بیان کرد: محسن افشانی در اختیار وزارت اطلاعات برای پاسخ دادن به سوالات و روشن شدن ابعاد پنهانی از این پرونده است.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن افشانی و همسرش اسلحه پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد