Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:58:28 GMT

تشریح برنامه‌های تشییع پیکر شهید گمنام در اراک

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۴۷۷

تشریح برنامه‌های تشییع پیکر شهید گمنام در اراک

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در اراک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بنا بر اعلام مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در اراک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر شهید والامقام دفاع مقدس پس از برگزاری مراسم وداع در چهار مسجد طی دو روز، صبح روز ۸ تیر  در اراک تشییع و روز دوشنبه ۱۰ تیر در شهر جدید امیرکبیر تشییع و به خاک سپرده می شود.

بنا بر اعلام مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه های مرتبط با وداع، تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام به شرح زیر است:

جمعه ۷ تیر؛ مراسم شبی با شهید گمنام در مسجد شهرک هجرت اراک، ساعت ۱۹ جمعه ۷ تیر؛ مراسم شبی با شهید گمنام در مسجد المهدی خیابان دانشگاه، ساعت ۲۰:۳۰ شنبه ۸ تیر؛ مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در اراک از میدان شهدا به سمت مصلی، ساعت ۱۰:۳۰ شنبه ۸ تیر؛ مراسم وداع با شهید گمنام در ساروق، ساعت ۱۶ شنبه ۸ تیر؛ مراسم شب وداع با شهید گمنام در مسجد ولی آباد اراک، ساعت ۲۰:۳۰ دو شنبه ۱۰ تیر؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در شهر جدید امیرکبیر، ساعت ۱۷

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت