Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون Ept در دانشگاه آزاد از سال ۸۶ برای دانشجویان و متقاضیان دکتری این دانشگاه برگزار و ثبت‌نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد در بازه زمانی ۵ تا ۱۳ تیر ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون Ept  در دانشگاه آزاد از سال ۸۶ برای دانشجویان و متقاضیان دکتری این دانشگاه برگزار می‌شود، این آزمون برای آن دسته از متقاضیانی است که مدرک بین‌المللی با نمره‌ تعیین شده دانشگاه را نداشته و باید نمره‌ قبولی در آزمون را به‌‍عنوان جایگزین آن نمره جهت ورود به دوره دکتری دانشگاه کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سیستم نمره دهی در آزمون Ept
آزمون Ept مانند تمامی آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی نمره قبولی، مشروطی و مردودی دارد. حداکثر نمره در آزمون ۱۰۰ است که این نمره در سه مهارت واژگان، درک مطلب و گرامر گنجانده شده است. 

ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی تیرماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی از ۵ تیر ماه ۹۸ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه ادامه دارد.

دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون‌ها آگاهی یابند.

جدول زمان بندی ماهانه آزمون‌های EPT

  نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و کارنامه‌ای آزمون
شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه‌ی خود را ۴۸ ساعت (دو روز)  پیش از موعد آزمون از سامانه ثبت نام دریافت کنند. همچنین کارنامه این آزمون از طریق سامانه دانشگاه آزاد که به این منظور راه اندازی شده است، در دسترس قرار خواهد گرفت. برای دریافت کارنامه خود اینجا کلیک کنید.

مرکز سنجش دانشگاه آزاد برای قبولی دانشجویان در آزمون EPT دوره آموزشی استانداری را طراحی کرده است. این دوره‌ها در واحد‌های دانشگاهی که مجاز به برگزاری هستند ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، به دلیل برگزاری همزمان آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی هر داوطلب مجاز به ثبت نام در یکی از آزمون‌های مذکور است به طوری که شرکت همزمان در دوآزمون فوق امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی آزمون آی پی تی کارت ورود به جلسه آزمون Ept ثبت نام آزمون فراگیر مهارت های عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • ببینید | جنبش ضداسرائیلی چگونه در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا فراگیر و گسترده شد؟
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد