Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@16:15:25 GMT

واکنش فرمانده ناجا به حادثه پارک پلیس

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۲۲۷

صفحه منتسب به فرمانده ناجا در اینستاگرام با انتشار مطلبی از ماموران پلیس در ماموریت‌ها حمایت کرد.

به گزارش فارس، صفحه منتسب به فرمانده ناجا در اینستاگرام با انتشار مطلبی از ماموران پلیس در ماموریت‌ها حمایت کرد.

در متن درج شده در این صفحه آمئده است: "پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری‌ها و طبق قانون ماموریت خود را انجام می‌دهد، نیروی انتظامی از کارکنان خدوم و متعهد خود که بر مبنای قانون ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند حمایت کرده و خواهد کرد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است حادثه پلیس با هنجارشکنان در پارک پلیس تهرانپارس وحواشی ایجاد شده در مورد دستگیری یکی از زنان هنجارشکن چند روزی است که در فضای رسانه‌ای به آن پرداخته می‌شود؛ جوسازی‌های عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر آن دامن زده تا جایی که پلیس را در حادثه مذکور متهم کرده‌اند و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در اولین اقدام خبر از بازداشت و عزل ماموران حاضر در آن صحنه کرد که البته ساعاتی بعد منتفی و اعلام شد که دستور عزل و بازداشت جانشین کلانتری و مامور پلیس حاضر در پارک پلیس تهرانپارس تا اعلام نتایج از سوی بازرسی فاتب به تعویق خواهد افتاد.

در اولین اظهار نظر رسمی، سخنگوی ناجا امروز صبح اعلام کرد که پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه در مواجهه با جرائم مشهود می‌تواند قبل از دستور قضایی، مجرمان را بازداشت کند و برخورد پلیس با متهمان در جرائم مشهود فارغ از جنسیت آنهاست.

سردار نوریان تصریح کرد: پلیس فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه بر خود فرض می‌داند با هر گونه عمل خلاف قانون که امنیت عمومی را مخدوش می‌کند در چارچوب قانون برخورد کند و اجازه ندهد عده‌ای هنجارشکن برخلاف ارزش‌های رسمی، امنیت روانی و سلامت اخلاقی جامعه را بر هم زند.

معاون اجتماعی ناجا تاکید کرد: ماموران پلیس در چارچوب وظایف عمل کرده و قطعا از حمایت قانونی و قضایی برخوردار هستند.

گفتنی است عصر روز یکشنبه یکم تیر ماه طی تماس شهروندان از طریق سامانه ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت و رفتار‌های نامتعارف چند نفر در پارک پلیس تهران پارس عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی‌ها مشخص شده سه پسر و دو دختر با حالت غیرطبیعی اقدام به رفتار‌های ناهنجار می‌کنند که ماموران ابتدا آن‌ها را به آرامش دعوت کردند، اما هنجارشکنان اقدام به فحاشی و تعرض کرده و در نهایت این افراد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک فرمانده ناجا پلیس گروه جی ۲۰ بیت کوین هفتم تیر هفته قوه قضائیه محسن افشانی محمد بهشتی اتحادیه اقتصادی اوراسیا امیر جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • اختلال در عملیات دریای سرخ اتحادیه اروپا