Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:42:30 GMT

کتابخانه دانشگاه هم «دخترانه - پسرانه» شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۱۸۵۱

کتابخانه دانشگاه هم «دخترانه - پسرانه» شد

درپی اعتراض اخیر دانشگاه علم و صنعت به پارتیشن‌بندی کتابخانه مرکزی این دانشگاه، معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این‌که این پارتیشن‌بندی به منظور تأمین امنیت دانشجویان در فصل امتحانات قرار داده شده است، گفت: تقاضای دانشجویان برای ایجاد فضای فیزیکی به منظور همکاری دانشجویان دختر و پسر در پروژه‌های مشترک علمی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر تورج محمدی با بیان این مطلب در تشریح دلایل تجمع و اعتراض دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به آنچه تفکیک جنسیتی در کتابخانه مرکزی این دانشگاه خواندند، گفت: اقدامی که در دانشگاه علم و صنعت رخ داده این است که همزمان با شروع فصل امتحانات تصمیم گرفتیم به منظور تأمین امنیت و راحتی دانشجویان یک پارتیشن شیشه‌ای در کتابخانه مرکزی این دانشگاه قرار بدهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ساخت و تجهیز کامل کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت هنوز به پایان نرسیده و هنوز تمامی پارتیشن‌های این کتابخانه نصب نشده است و پارتیشنی که ما به طور موقت در فصل امتحانات در این کتابخانه قرار دادیم نیز جزو طراحی داخلی کتابخانه بود که این اقدام موجب اعتراض بخشی از دانشجویان قرار گرفت.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: طراحی کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت کاملاً منطبق با طراحی کتابخانه‌های نوین است و در کتابخانه دانشگاه‌ها نیز بخش خواهران و برادران به وسیله پارتیشن‌بندی داخل کتابخانه از یکدیگر تفکیک هستند. ما نیز در دانشگاه علم و صنعت این اقدام را به منظور تأمین امنیت دانشجویان انجام داده‌ایم.

محمدی خاطر نشان کرد: اعتراض دانشجویان به این بود که قرار دادن پارتیشن در داخل کتابخانه باعث می‌شود دانشجویانی که با یکدیگر پروژه‌های مشترک دارند نتوانند در کنار هم همکاری‌های خود را ادامه دهند. برای حل این مشکل و توجه به تقاضای دانشجویان ما جلسه‌ای با مسئولان دانشگاه برگزار خواهیم کرد تا در آن جلسه همفکری لازم به منظور ایجاد فضای فیزیکی برای دانشجویان دختر و پسری که پروژه‌های مشترک دارند قرار داده شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کتابخانه دانشگاه ها تفکیک جنسیت دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند، همچنین نیروهای امنیتی آمریکا درگیری شدیدی با دانشجویان دانشگاه تگزاس شهر آستین که در حمایت از غزه تجمع کرده بودند داشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!