Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:36:01 GMT

دستِ یاری فرهنگیان به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۲۳۸۵

دستِ یاری فرهنگیان به مناطق سیل زده

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد قندهاری، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طبق این گزارش، در روز‌های نخست حادثه، تعداد ۱۰ دستگاه کانکس آموزشی مجهز به استان لرستان ارسال شد، همچنین، مدارس استان، قبل از وصول بخشنامه و به شکل خودجوش در خصوص ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هموطنان سیل زده پیش قدم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد قندهاری کمک‌های جمع آوری شده نقدی را تا پایان اردیبهشت امسال، بیش از ۲ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال در قالب تعهد فرهنگیان و به شکل کسر از حقوق عنوان کرد و افزود: بیش از پنج میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال هم به صورت نقد به حساب هدایای خاص آموزش و پرورش استان و بیش از چهار میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال نیز در ۲ مرحله به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان واریز شده است.
وی با قدردانی از فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان، تمام مبلغ جمع آوری شده را بیش از هشت میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال دانست و گفت: البته مبلغ چهار میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۹۵۰ ریال از این مبلغ واریز شده است و بقیه آن نیز پس از وصول واریز می‌شود.   استان اصفهان در حادثه سیل اخیر، استان معین و کمک استان خوزستان تعیین شده بود.
انتهای پیام/ی   کمک فرهنگیان اصفهانی به مناطق سیل زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • گرامیداشت روز معلم
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است