Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین اکبری معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی در یادواره شهدای دالخانی و ترور شهرستان رامسر با بیان اینکه مردم ایران مقاوم‌ترین مردمان تاریخ بشریت هستند گفت: در شرایطی که دنیا در سلطه دیکتاتوری شرق و غرب بود جمهوری اسلامی به وجود آمد و انقلاب اسلامی ایران همه غرب و شرق را به چالش کشید

وی افزود: انقلاب اسلامی گفتمان جدید اسلامی و شیعه را به وجود آورد و با اعتماد به قدرت خدا مسیر خود را پیش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پس از فروپاشی شوروی، آمریکا قدرت جهانی شد و هیچکس توان مقابله با این کشور را نداشت گفت: همه دنیا تسلیم خواسته‌های آمریکا شدند، اما انقلاب اسلامی ایران به تنهایی در برابر این قدرت ایستادگی کرد.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: آمریکا پس از شکست‌های متعدد، طرح خاورمیانه جدید را مطرح کرد تا ۵۶ کشور اسلامی منطقه را به ۲۰۰ کشور تبدیل کند که راحت‌تر بتواند در خاورمیانه سلطه داشته باشند، اما باز هم در این طرح شکست خورد.

اکبری گفت: همه اندیشمندان واقعی به این باور رسیده اند که پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک الگوی جدیدی را ارائه داد که به آموزه‌های اسلامی و خودباوری امت اسلامی تکیه دارد.

وی افزود: اندیشه عاشورا صحنه بین المللی را عوض کرد و امروز با حضور جبهه مقاومت و حزب الله تمام نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی نقش بر آب شد.

وی گفت: آمریکا هرجا با گفتمان مقاومت مقابله کرد شکست خورد.

اکبری با اشاره به اینکه آمریکا هیچوقت به ایران حمله نمیکند گفت: اگر ایران جنگ شود همه دنیا ضرر میکنند و قطعا عاقلان دنیا به آمریکا اجازه حمله به ایران را نمیدهند.

وی به ساقط شدن پهباد امریکایی اشاره کرد وافزود: آمریکا فقط ۴ پهباد به قول خودشان افسانه‌ای دارد، اما موشک‌های فوق افسانه‌ای ایران این پهباد‌ها را ساقط میکند.

اکبری گفت: تفکر بسیجی ایران در یمن، سوریه، عراق و حزب الله باعث پیروزی آنان شد و این تفکر با خون شهدای انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان با بیان اینکه تفکر بسیجی و انقلابی سلطه آمریکا را شکست، اسراییل را به نقطه فروپاشی کشانده و آبروی کشور‌های عرب را برده است گفت: انقلاب اسلامی فقط از انقلاب ایران دفاع نمیکند بلکه هم‌اکنون از بشریت درحال دفاع کردن است.
انتهای پیام/س     تفکر انقلابی سلطه آمریکا را شکست 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند