Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بنایی با بیان اینکه تولید انبوه مسکن نیازمند ایجاد یک وفاق مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در شرایط کنونی این احساس وجود دارد که دستگاه اجرایی نسبت به واگذاری اراضی دولتی مقاومت نشان می‌دهند.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: حمید بنایی بر ضرورت واگذاری اراضی دولتی به وزارت راه و شهرسازی توسط دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت: خوشبختانه رویکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه تولید مسکن تغییر کرده و امروز شاهد برنامه ریزی کلان این وزارتخانه برای تولید انبوه مسکن هستیم، البته یکی از لوازم اصلی برای تحقق این برنامه ها، تأمین اراضی رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور رئیس جمهور برای واگذاری اراضی دولتی به دستگاه های اجرایی

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه هم دولت و هم وزارت راه و شهرسازی تمام تلاش خود را برای تأمین اراضی رایگان صورت داده اند و رئیس جمهور نیز به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی دستور داد تا اراضی مازاد خود را در اختیار وزارت راه برای تولید مسکن بگذارند.

تولید انبوه مسکن نیازمند ایجاد یک وفاق مدیریتی در دستگاه های اجرایی است

وی با بیان اینکه تولید انبوه مسکن نیازمند ایجاد یک وفاق مدیریتی در دستگاه های اجرایی است، گفت: در شرایط کنونی این احساس وجود دارد که دستگاه اجرایی نسبت به واگذاری اراضی دولتی مقاومت نشان می دهند و این به ضرر کشور خواهد بود.

مقاومت دستگاه های دولتی در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: البته این مسئله تنها مربوطه به بخش مسکن نیست و حتی دستگاه های دولتی در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی مقاومت می کنند.

بنایی افزود: یکی از پیشنهادات کمیسیون عمران مجلس، ارائه اراضی رایگان و مشارکت مالی کارمندان برای تولید مسکن بود که خوشبختانه این مسئله نیز در دولت در حال بررسی و عملیاتی شدن است.

مدیران دستگاه های اجرایی برای مشارکت در طرح ملی مسکن توجیه شوند

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به طور حتم در شرایط کنونی مدیران دستگاه های اجرایی برای مشارکت در طرح ملی مسکن باید توجیه شوند، زیرا اراضی دولتی متعلق به بیت المال بوده و دستگاه ها حق دخل و تصرف در این زمین ها را ندارند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EMo برچسب ها: مسکن ، اراضی دولتی ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن اراضی دولتی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سیدمصطفی آیت اللهی موسوی، در گروه کاری نهضت ملی ‌مسکن شمال استان کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به تأمین زیرساخت‌های آب و برق در سایت‌های مسکن هستند.     وی، افزود: زمین‌های طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در چهار شهر ریحان‌شهر، بردسیر، خواجوشهر و بم آماده شده و در هفته‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.    موسوی، تصریح کرد: سایت‌های راین، نرماشیر، نظام‌شهر، گلباف، نجف‌شهر، چترود، هجدک و ارزوئیه آماده شده و منتظر دریافت مصوبه از کارگروه هستند.    معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: سایت‌های کرمان، کوهساران، بافت، شهربابک، خرسند، بم و رفسنجان نیز مراحل آخر آماده‌سازی را می‌گذرانند و به زودی جهت ساخت و ساز واگذار می‌شوند.    وی همچنین از انجام مراحل کار در سایت‌های نهضت ملی مسکن بافت، خرسند، انار، باغین و فاز دو ماهان، رفسنجان، اندوهجرد، شهداد و گنبکی خبر داد.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن